Ured bez papira

 

Programsku cjelinu „Irata - Ured bez papira“ čine:

  • Programsko rješenje Uredsko poslovanje - usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju za pismena i predmete neupravnog postupka
  • Web aplikacija za verifikaciju i digitalno potpisivanje.

 

 Kroz modul Uredsko poslovanje omogućeno je jednostavno i efikasno:

  • evidentiranje zaprimljenih pismena i drugih dokumenata
  • evidentiranje izdanih pismena
  • pridruživanje dokumenata – učitavanjem ili skeniranjem
  • razvrstavanje i raspoređivanje, brzo pretraživanje

Navedeni način evidentiranja omogućen je evidentiranjem podataka unutar evidencija:

  • knjiga primljene pošte - upisnik predmeta urudžbenog zapisnika vodi se po sustavu brojčanih oznaka, odnosno klasifikacijskih oznaka i urudžbenih brojeva
  • knjiga zaprimljenih ulaznih računa
    • automatski prihvat e-Ulaznih računa dostavljenih preko posrednika Moj-eRačun i FINA
    • automatski prihvat podatka o ulaznom računu iz UBL datoteke
  • knjiga izlazne pošte
  • interne knjige pošte

Zaprimljena pismena sa svim svojim prilozima (pdf, UBL, ostali dokumenti) pridružuju se osobama na verifikaciju.
U programskom rješenju dokument se pridružuje osobama koje ga moraju verificirati - mogućnost zadavanja jednog ili više potpisnika s definiranim nivoima potpisa.

 

Kroz Web aplikaciju za verifikaciju dokumenata i digitalno potpisivanje omogućeno je:

  • verificiranje dokumenata iz web aplikacije za jednu ili više pravnih osoba
  • potpisivanje dokumenata različitim digitalnih potpisima
  • arhiva - pregled i pretraživanje već potpisanih dokumenata
  • praćenje detaljnih podataka o vremenu i načinu potpisivanja
  • vraćanje predmeta na prethodni nivo
  • prilikom pregleda za verifikaciju - automatsko povezivanje ulaznog računa s narudžbenicom, primkom, kalkulacijom,… i po potrebi ostalim dokumentima iz ERP-a
  • tijekom verifikacije dodavanje podatka o mjestu troška

Po konačnoj verifikaciji ulaznog računa, on se automatski učitava, te je vidljiv u knjizi URA.