Ured bez papira
Programsku cjelinu „Irata - Ured bez papira“ čine:
- Programsko rješenje Uredsko poslovanje - usklađeno s Uredbom o uredskom poslovanju za pismena i predmete neupravnog postupka
- Web aplikacija za verifikaciju i digitalno potpisivanje.
Kroz modul Uredsko poslovanje omogućeno je jednostavno i efikasno:
- evidentiranje zaprimljenih pismena i drugih dokumenata
- evidentiranje izdanih pismena
- pridruživanje dokumenata – učitavanjem ili skeniranjem
- razvrstavanje i raspoređivanje, brzo pretraživanje
Navedeni način evidentiranja omogućen je evidentiranjem podataka unutar evidencija:
- knjiga primljene pošte - upisnik predmeta urudžbenog zapisnika vodi se po sustavu brojčanih oznaka, odnosno klasifikacijskih oznaka i urudžbenih brojeva
- knjiga zaprimljenih ulaznih računa
- automatski prihvat e-Ulaznih računa dostavljenih preko posrednika Moj-eRačun i FINA
- automatski prihvat podatka o ulaznom računu iz UBL datoteke
- knjiga izlazne pošte
- interne knjige pošte
Zaprimljena pismena sa svim svojim prilozima (pdf, UBL, ostali dokumenti) pridružuju se osobama na verifikaciju.
U programskom rješenju dokument se pridružuje osobama koje ga moraju verificirati - mogućnost zadavanja jednog ili više potpisnika s definiranim nivoima potpisa.
Kroz Web aplikaciju za verifikaciju dokumenata i digitalno potpisivanje omogućeno je:
- verificiranje dokumenata iz web aplikacije za jednu ili više pravnih osoba
- potpisivanje dokumenata različitim digitalnih potpisima
- arhiva - pregled i pretraživanje već potpisanih dokumenata
- praćenje detaljnih podataka o vremenu i načinu potpisivanja
- vraćanje predmeta na prethodni nivo
- prilikom pregleda za verifikaciju - automatsko povezivanje ulaznog računa s narudžbenicom, primkom, kalkulacijom,… i po potrebi ostalim dokumentima iz ERP-a
- tijekom verifikacije dodavanje podatka o mjestu troška
Po konačnoj verifikaciji ulaznog računa, on se automatski učitava, te je vidljiv u knjizi URA.