NN 55/2024 Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima zaposlenim kod poslodavca
Usklađene su evidencije o radnom vremenu radnika i evidencija podataka o radniku unutar modula Kadrovske evidencije.
-Usklađene su evidencije o radnom vremenu radnika i evidencija podataka o radniku unutar modula Kadrovske evidencije.
-Programsko rješenje koje omogućuje brzi dohvat, pregled i ovjeru dokumentacije putem web aplikacije kako bi ista bila spremna za daljnju obradu i knjiženje.
-Za korisnike koji imaju obvezu javne objave podataka na web stranicama, a obavljaju plaćanje putem datoteke iz Irata sustava omogućen je dohvat podataka o trošenju sredstava za potrebe objave podataka na web stranicama.
-Napravljena je podrška za slanje platnih lista obračuna plaće putem emaila. Platne liste imaju mogućnost enkripcije ili zaštite prilikom otvaranja.
-Modul Power BI omogućuje izvoz unesenih i proknjiženih podataka iz više modula (Financijsko, Fakture, Skladište) u Microsoft Excel Pivot tablice koje su efikasan alat za izračun, sažimanje i analizu podataka. Na taj način omogućena je fleksibilna organizacija informacija i podloga za analize prilagođene individualnim potrebama korisnika za menadžersko, financijsko i komercijalno izvještavanje.
-Razvijena je integracija programskog rješenja Irate sa mStart 1POS switching sustavom. Isto omogućuje korištenje 1POS uređaja za sve tipove bankovnih kartica čijim korištenjem je broj i mogućnost pogrešaka u naplati smanjen. Omogućen je brz i jednostavan proces naplate na siguran način.
-Programsko rješenje osigurava automatski dohvat podataka iz sustava ePlati i banaka, a podatke formiraju poslovne banke i ePlati platforma.
-Integracija Irata ERP-a i Microsoft Power BI-ja omogućuje pripremu podataka, modeliranje, te izradu izvještaja za potrebe svih segmenata poslovanja, najmodernije mogućnosti vizualizacije podataka, te praćenje ključnih pokazatelja i trendova uz korištenje umjetne inteligencije.
-Napravljena je programska podrška za automatsko umanjenje osnovice za mirovinsko osiguranje I. stup, podrška za obračun rada kod više poslodavaca, promjene stopa poreznih razreda te automatski prikaz na JOPPD obrascu.
-Integracija dokumentacije iz ERP-a, DMS-a i web portala za ovjeru i prijenos dokumenata unutar tvrtke
-U tijeku je završna prilagodba programskog sustava za proces zamjene hrvatske kune u EUR.
-Program „Uredsko poslovanje“ namijenjen je korisnicima koji žele ili su obavezni voditi svakodnevni posao urudžbiranja i pretraživanja baze dokumenata kako bi ubrzali pronalaženje potrebnih dokumenata i njihovih priloga. Želja je da se cijeli administrativni rad prenese na informacijsku tehnologiju.
-Ukoliko Vam je potrebno programsko rješenje koje će olakšati i ubrzati cijeli prodajni proces, nudimo Vam vrstu elektroničkog poslovanja koje je okrenuto razmjeni roba, servisa i usluga između poslovnih subjekata. B2B povezuje sve sudionike u poslovnom procesu koji prethode krajnjim korisnicima (dobavljači, posrednici, distributeri, itd.).
-U želji da se postepeno ukine „promet“ dokumentacije u papirnatoj formi razvijen je“ Modul za digitalizaciju poslovanja“. Modul omogućuje povezivanje svih postojećih dokumenata koji su izrađeni u sustavu Irata te ima mogućnost slanja i učitavanja u sustav.
-Sukladno pokretanju projekta povezivanja bolničkog informacijskog sustava (BIS) svih zdravstvenih ustanova sa sustavom Centralnog mjesta za zaprimanje, distribuciju i praćenje lagera cjepiva Republike Hrvatske (eCEZDLIH) i centralnog e-Cijepnog kartona Republike Hrvatske (eCIJEPIH), razvili smo modul (eCEZDLIH) koji se nalazi unutar PIS sustava za skladišno poslovanje i pisanje narudžbi dobavljačima.
-U današnja vremena "Novog normalnog", gdje sve više djelatnika radi od kuće, Irata je razvila web aplikaciju za godišnje odmore. Djelatnici sami mogu ispuniti zahtjeve za godišnjim odmorom, pratiti broj iskorištenih i neiskorištenih dana (zahtjeva), dok ih poslodavac ili osobe zadužene za odobravanje istih mogu odobriti ili odbiti.
-Od 01. siječnja 2021. na snagu stupa novi izgled intrastat obrasca. Novi izgled intrastat obrasca je već implementiran u Iratina programska riješenja. Kontaktirajte nas na vrijeme!
-Sukladno Pravilniku o izmjenama i dopunama Pravilnika o fiskalizaciji u prometu gotovinom (Narodne novine, broj 70/20) koje stupaju na snagu 01. siječnja 2021. potrebno je na fiskalne račune ugraditi 2d barcode oznake kako bi primaoci računa mogli lakše provjeriti ispravnost i status fiskaliziranosti računa u PU. Informirajte se na vrijeme!
-Dostupan je novi modul u sklopu aplikacija vezanih za upravljanje ljudskim resursima i kadrovskom evidencijom. Radi se o web aplikaciji koja omogućuje izradu zahtjeva za godišnje odmore te plaćene dopuste, odobravanje istih, kao i odbijanje, te izdavanje odluka i pregled zahtjeva putem našeg ERP sustava. Detalje pročitajte na poveznici: https://www.irata.hr/ljudski-resursi/web-zahtjevi-i-odobrenja-za-GO
-Poštovani korisnici, tijekom ovog razdoblja povećane sigurnosti za zaštitu zdravlja, obavještavamo Vas da je naš ured i dalje otvoren za sve upite / intervencije od ponedjeljka do petka u redovno radno vrijeme od 8-16 sati. No sukladno aktualnom stanju, ljubazno molimo sve naše korisnike da nas isključivo kontaktiraju elektroničkom poštom i/ili putem web portala Irate. Zahvaljujemo na razumijevanju. Irata d.o.o.
-Posjetite nas! I ove godine ćemo Vam se pridružiti na RRIF seminaru „Porezne i računovodstvene aktualnosti“, 19.11.2018., u hotelu Westin, Zagreb, s početkom u 9:30 h. Pronađite naše konzultante i saznajte kako možete dodatno unaprijediti Vaše poslovanje uz pomoć Iratinog software-a. Veselimo se susretu!
-eRačun – novosti ! Prema novom Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi koji je objavljen u Narodnim novinama br. 94/18., obveznici primjene Zakona o javnoj nabavi od 1. prosinca 2018. moraju zaprimiti eRačun poslan od dobavljača i ne smiju ga odbiti, no mogu zaprimati i račune u papirnatom obliku. Prijelazno razdoblje koje je određeno za takvo postupanje traje do 1. srpnja 2019. Nakon tog datuma dobavljači su u obvezi obveznicima primjene Zakona o javnoj nabavi slati račune isključivo u obliku eRačuna, te je potrebno do tada prilagoditi svoj računovodstveni sustav i programsko rješenje za takav način fakturiranja.
-Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) Dana 9. srpnja 2018. godine Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta objavilo je Poziv na dostavu projektnih prijedloga „Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT)“. Poziv je namijenjen mikro, malim i srednjim poduzećima, te se intenzitetom potpore od 65% - 85% sufinanciraju projektne aktivnosti koje uključuju izradu/razvoj/nabavu IKT poslovnih rješenja namijenjenih optimiziranju poslovanja, poslovnih procesa, odnosno proizvodnje te implementaciju, prilagodbu i integraciju poslovnih rješenja s postojećim ili novim IKT sustavom. Detalji na linku: https://efondovi.mrrfeu.hr/MISCms/Pozivi/Poziv?id=c23897a1-001e-4e9c-9a52-b9bf01f625af. Zatražite potporu, te uz pomoć Iratinog poslovnog software-a, unaprijedite svoje poslovanje i povećajte učinkovitost. Čekamo Vaš poziv!
-Kako bismo Vam olakšali proces inventure, izradili smo aplikaciju koja pretvara Vaš Android uređaj u efikasno sredstvo koje omogućuje jednostavno i učinkovito popisivanje osnovnih sredstava u Vašem društvu temeljem baze podataka iz modula Osnovna sredstva. Kontaktirajte nas za detalje!
-Želite pratiti Vaše poslovanje prema mjestima troška ili mjestima prihoda? Imate više otvorenih projekata i potrebni su Vam jasni i točni izvještaji za svaki od njih? Vaše poduzeće ima više profitnih centara, te kompliciranu hijerarhiju? Iratin modul Financijsko knjigovodstvo omogućava jednostavno praćenje svih poslovnih aktivnosti po mjestima troška, odnosno po hijerarhiji, projektu, profitnom centru, mjestu prihoda... Temeljem zadanih parametara, naši korisnici mogu dobiti potrebne podatke na svim razinama – od konto kartica, pa sve do grafičkih i numeričkih izvješća u vidu bilanci te računa dobiti i gubitka. Kontaktirajte nas za sve detaljnije informacije!
-Predviđenim izmjenama Zakona o minimalnoj plaći, za radnika kojemu je plaća za mjesec dana rada utvrđena u svoti minimalne plaće, mjesečna osnovica za obračun doprinosa na plaću, utvrđena prema Zakonu o doprinosima, smanjuje se za 50 % svote minimalne plaće ili razmjernog dijela minimalne plaće koja je propisana za mjesec osiguranja za koji se obavlja obračun. Dakle, navedeno pravo smanjenja osnovice za obračun doprinosa za 50 % imaju poslodavci za radnike koji su u prosincu 2017. godine imali ugovorenu minimalnu plaću (3.276,00 kn) – ZATEČENI RADNICI – a koji i nadalje tijekom 2018. godine imaju ugovorenu plaću do svote minimalne plaće ili u svoti minimalne plaće. Mogućnost obračuna prema novim parametrima dostupna je svim našim Korisnicima.
-Sukladno novim odredbama Zakona o doprinosima čl. 106, uređeno je da se za osiguranika dijete smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata ili dijete nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata starije od 29 godina kojeg poslodavac na osnovi ugovora o radu sklopljenog na neodređeno vrijeme prijavljuje na obvezno mirovinsko osiguranje i obvezno zdravstveno osiguranje, ne obračunavaju doprinosi na osnovicu (doprinos za zdravstveno osiguranje, doprinos za zaštitu zdravlja na radu i doprinos za zapošljavanje). Pravo se odnosi na sve osobe koje do dana sklapanja ugovora o radu nisu imale prethodno sklopljen ugovor o radu na neodređeno vrijeme s istim poslodavcem. U tu svrhu u programu je napravljena programska podrška za obračun.
-U četvrtak 14.12.2017. u prostorima KBC Sestre milosrdnice izvršeno je završno korisničko testiranje prijenosa poruka između povezanog lokalnog testnog informacijskog sustava za upravljanje financijama (FMIS) KBC Sestre milosrdnice i testnog SAP sustava državne riznice (qas 320), preko središnjeg Gateway-a Ministarstva financija - kao preduvjet za puštanje sustava u produkcijski rad. Testiranje je uspješno završeno, te je naš korisnik KBC Sestre milosrdnice prva državna bolnica koja se uspješno spojila sa sustavom državne riznice.
-Podsjećamo naše Korisnike kako je prilikom zadnje isplate plaće u godini potrebno napraviti izravnanje porezne obveze. Nova verzija koja podržava Godišnju obradu poreza za 2017.-u godinu je spremna za instalaciju. Uz nju šaljemo i kratku Uputu za sastavljanje godišnjeg obračuna poreza na dohodak iz plaće i ostalih primitaka od nesamostalnog rada iz programa. Za sva dodatna pitanja, kao i uvijek, stojimo na raspolaganju!
-U hotelu Westin, u Zagrebu, 17. studenog 2017., održat će seminar u organizaciji RRIF-a pod nazivom „Računovodstvene i porezne aktualnosti za 2017. i novosti za 2018. - priprema za izradu GFI i PD“. Na seminaru će biti prisutni i konzultanti iz Irate, te ih možete pronaći kako biste iz prve ruke dobili informacije koje biste željeli znati o poslovnom sustavu Irata, kao i programskim rješenjima iz oblasti eDokumenata – eRačunima, ePonudama, eOpomenama, eIOSima, eNarudžbama, te eURAma. Iskoristite i posebnu pogodnost koju smo pripremili za sudionike seminara – preuzmite svoj primjerak letka, te uz njegovo predočenje ostvarite popust od 15% na predmet Vaše ponude! Vidimo se!
-Uvijek se trudimo pratiti nove trendove, pa je tako naša nova web stranica brža i responzivna, te zato preglednija putem mobilnih uređaja i tableta. Sadrži i puno više informacija koje zanimaju naše korisnike, te novosti u našem poslovanju.
-Uslijed kontinuiranog rasta opsega posla, te novih korisnika, kontinuirano priključujemo nove mlade inženjere našem timu. Želimo dobrodošlicu trojici novih kolega koji su nam se priključili u listopadu!
-Zbog velikog interesa postojećih i novih korisnika, ubrzano razvijamo i implementiramo elektronsku razmjenu dokumenata – eRačuna, ali i ePonuda, eOpomena, eIOSa, e Narudžbi, pa i eUlaznih računa. U mogućnosti smo razmjenu dokumenata ponuditi preko posrednika, ali i bez njih. Saznajte više na našim web stranicama, ili još bolje – kontaktirajte nas direktno!
-Novi Pravilnik o sadržaju i načinu vođenja evidencija o radnicima (Nar. nov. br. 73/17.) stupa na snagu dana 1. rujna 2017. Sve promjene do kojih je došlo uslijed donošenja novog Pravilnika, podržane su u programu (novi obvezni sadržaj evidencija o radnicima, obveza evidentiranja korištenja dnevnog i tjednog odmora za određene kategorije radnika ovisno o rasporedu radnog vremena, obveza inozemnih poslodavaca za vođenje evidencije o upućenim radnicima na rad u drugu državu, evidencije za izdvojeno mjesto rada.)
-Razvijena je programska podrška za slanje zahtjeva za otvaranje i odobravanje naloga, slanje naloga za evidenciju troškova zaposleniku, slanje naloga za isplatu po putnom nalogu, prijave troškova isplate u poreznu upravu
-Temeljem novoobjavljenih Zakona u Narodnim novinama 115/2016 od dana 09. prosinca 2016. godine u predjelu obračuna doprinosa, Poreza na dodanu vrijednost, Uredbi o visini minimalne plaće i drugih, prilagodili smo naša programska rješenja. Podržane novine u programima dostupne su instalacijom novih verzija.
-Obavijest korisnicima da se ukida obvezna primjena Jedinstvenog okvirnog kontnog plana planirana za 01.01.2017. godine. U slučaju donošenja novih zakonskih novina od strane nadležnih tijela državne uprave na ovu temu, korisnici će biti pravodobno obaviješteni.
-